Volkswagen T-Cross Forum banner

Raamschakelaar

1 reading
4.9K views 6 replies 5 participants last post by  Terry  
#1 ·
De hoofdschakelaar van het raam is defect op onze TCross. Heeft iemand dit al eens vervangen? Moet je de deurkaart er helemaal afhalen of kan de unit eruit worden gewrikt zonder dit te doen?

#3 ·
Bestand downloaden -vw-t-cross-body-repairs-interior-eng.pdf

– Maak eerst de bekleding aan de achterkant los. – Draai nu de bekleding aan de voorkant om deze van de geleider te scheiden. Til hiervoor de bekleding aan de achterkant op en trek deze naar achteren. – Maak de elektrische connectoren los en trek ze eraf

Volgens bovenstaande handleiding.

#4 ·
Bedankt. Het is een slechte illustratie en beschrijving, ik begrijp het niet, draaibare sierlijst vooraan?? Ik denk dat ze willen zeggen dat de sierlijst van voren draait als je hem van achteren optilt. Misschien verloren gegaan in de vertaling. Nu ik weet dat het verwijderd kan worden zonder de deurlijst te verwijderen, zal ik het opnieuw proberen, nogmaals bedankt.

#5 ·
Bedankt. Het is een slechte illustratie en beschrijving, begrijp het niet, draaibare bekleding voorkant?? Denk dat ze willen zeggen dat de bekleding vanaf de voorkant draait als je hem van achteren optilt. Misschien verloren gegaan in de vertaling. Nu weet ik dat het verwijderd kan worden zonder de deurtrim te verwijderen, ik zal het nog eens proberen, nogmaals bedankt.
Net een nieuwe hoofdschakelaar voor het raam gemonteerd, er is geen manier waarop dat paneel verwijderd kan worden zonder de deurtrim te verwijderen, het wordt duidelijk als het deurpaneel verwijderd is. Als je het forceert, zal de paneelbekleding waarschijnlijk breken. Een beetje meer werk, maar het is het waard. Het lijkt me dat die beschrijving een beetje misleidend is.

#7 ·
De passagierskant zag er helemaal in, vond een heel eenvoudige manier om het te repareren zonder problemen en niet erg duur. Ik bracht een ander paneel voor een sloper mee met alles erop en eraan. Het zat binnen een uur op de auto en alles werkte, kocht een andere schakelaar, repareerde het op je eigen tijd en het andere paneel. Ik ga het op eBay zetten.